تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا روز پزشک را به همکاران تبریک گفت.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۰۸

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا  در پیامی روز پزشک را به همکاران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

پزشک ، دانش آموخته ی تجربت اندوخته ی کارآزموده ای است که بر تبحر و تخصص و تجربه اش ، مفهوم والای انسان دوستی سایه افکنده است.

عزیز دلسوزی که در سایه سار مهرورزی او انسانها از سوزندگی و گزندگی رنجوری و بیماری رهایی یافته و طعم گوارای زندگی با چشیدن دیگر باره شربت شیرین هنر و حرفه پزشکان و ره بردن به ساحل آرامش تن و روان ، در مذاق جانشان خوش می نشیند.

ره آورد درخشش این پاسداران سلامت و یاوران عافیت ، که با تحمل دشواری بسیارِ درمان بیماران و مددجویان ممکن می گردد ، به اذن پروردگار ، بازآفرینی طراوت و شادمانی و بازیابی صحت و تندرستی است که بی شک رمز پویایی و سرفرازی و پایه و محور توسعه و شکوفایی است .

نیک می دانم که در این راه مقدس و البته شکرین ، گاه ناملایماتی رخ می نماید و سختی هایی حادث می گردد که بر پیکر و جان گرانمایه تان سنگین می آید ، اما ایمان دارم که هیچ مانع و پرچینی راه را بر خدمت خیرخواهانه و خدا دوستانه شما پیام آوران رحمت الهی نمی تواند بست و هیچ عامل تحدید ، تهدید و حد و مرزی در آئین مهر ورزی شما پزشکان نمی توان تصور کرد و مردمان همواره از آبشار عاطفه و علم شما ، سرسبزی و جان تازه می یابند.

همکاران گرامی و عزیزم  روز برگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک را صمیمانه به شما تبریک و شادباش می گویم .

در پایان لازم می دانم ضمن تقدیر فراوان از خانواده های محترم تان که با صبر و بزرگ منشی ، یاری گر آنان و در نهایت یاور مردم شریفمان هستند ، به دلیل وجود درهای گران بهایی چون شما در کنارشان ، به آنان تبریک گفته و دعا کنم که همواره شاد ، سلامت و موفق باشید.

دکتر فرامرز بهشتی فر

مدیرعامل بیمارستان آپادانا


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا